“Vanvittig dårlig service!!!”

Vurdert som nr. 6 av 172 Restauranter i Guardamar del Segura
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. september 2021

Sjefa selv er vanvittig sur, himler meg øynene. Meny er vrien å lese når de har laget lapper så står tenderloin å da tenkte vi indrefilet men det var da svin, sto ikke det! Hu ble super sur. Da jeg bestilte en sirloin siden av, medium. den kom ut helt RÅ! Inn igjen med den å da fikk jeg den meget godt stekt. Er ikke første gang vi er her, bare litt vrient om du ønsker noe ekstra eller 2 saus. maten pleier å være ok. Men de ansatte alltid sure!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 699nikitaj

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening, men vanskelig å kunne kommunisere pga utrolig dårlig akustikk i den store spisesalen.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Olav S
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Flott og velsmakende mat. Spiste blåskjell i safransaus til hovedrett og varm eplekake til dessert. Kan anbefales!på

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, oylore
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God mat. Ikke så mye på menyen, men det de har er godt.
Lammet i mintsaus og Apfelstrudelen med is anbefales.

Takk, OsloEllen
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

For oss som besøker restaurant Portico Mar hvert år, er det likdvel alltid inspirerende å komme tilbake. Vi har VIP-kort, dvs at du kan samle poeng inntil du får et gratis måltid (10 poeng). Vi bestiller oftest godt stekt biff med potetmos og karaffelvin. Vi var to familier som spiste 3-retters med øl, vin, vann og juice til 120 Euro totalt. Vi storkoser oss her med smakfull mat og topp service. Noen av servitørene har fartstid fra restauranter i Norge. Menyen er på mange språk, inkludert norsk. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, sveinatlea

Reisende som så på Portico Mar, så også på

Guardamar del Segura, Costa Blanca
Guardamar del Segura, Costa Blanca

Har du vært i Portico Mar? Del dine erfaringer!