“3 til lunsj”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte lam og paella.
Lammet var tørt og var lite spiselig grunnet mye fett.
Paellaen var altfor salt. Den var dunket i soyasaus.
Maten var ikke god i det hele tatt og når vi klagde fikk vi fryktelig dårlig service.
De snakker dessverre veldig dårlig engelsk, så det var vanskelig å gjøre seg forstått.
Anbefales ikke som spisested.

2  Takk, OsloEllen

Anmeldt 27. oktober 2018

Fint sted å sitte ute for en avkjølende drink i varmen. Rask service.
Da vi lette etter stedet ved en senere anledning var det stengt.

Takk, gudrunokirkengen
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fint sted ved havet, men der stopper alt som er bra. Litt mørk brun stil. Gammel maritim stil inne. Toalettene var helt Ok, men ingenting å tørke hendene med. Maten var tørr og kjedelig. Frityrstekte kyllingvinger var ikke så godt som vanlige. Servicen var ikke mer enn hva den bør være. Lite eller ingen engelskkunnskaper.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 20. januar 2018

Vi var tre par som gikk hit sammen. Hadde bestilt bord og fikk et som lå bra til i restauranten. Koste oss med aperitiff før maten. Vi spiste alle forskjellig og vi var fornøyde med smaken på maten. Potetene som fulgte med (var ikke noe valg) var dessverre ikke slik de skal være. De var kokt, oppdelt i båter og hadde ligget en stund før de ble varmet og servert. Hadde derfor fått en seig hinne som dessverre ødela smaken. Vi spiste ikke dessert, men hadde carracillo, kaffe og brandy etterpå. Mens vi koste oss med dette var det dessverre mye trafikk av kelnere som vill rydde bordet. Vi følte at de ville vi skulle bli ferdige og komme oss ut enda klokken bare var 21. dette ødela dessverre litt av stemningen.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, ianotto
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Stedet har en elendig service og en av de dyreste restaurantene i Guardamar. Finn en annen restaurant i byen og bli bedre fornøyd.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tour303127

Reisende som så på La Canada Playa, så også på

Guardamar del Segura, Costa Blanca

Har du vært i La Canada Playa? Del dine erfaringer!