Anmeldt 25. juni 2018

Rolige omgivelser, trygt område og svært hjelpsom betjening 24 t i døgnet. Gode fysioterapeuter og et godt tilrettelagt treningstilbud. Liten butikk på området, god mat og trivelig betjening i restauranten.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Unni T
Anmeldt 23. februar 2017

Bodde i leilighet hos venner en uke. Leiligheten var heilt ok , senga var god , reint og fint.
Trygt og godt område, godt tilpassa bevegelseshemmede. Fint å reise for alenereisende , mye sosialt å vere med på gjennom hele uken.Forskjellige behandlinger, fint oppvarma basseng. Flott beliggenhet midt i ein appelsinlund!Du følte at du var i Spania til tross for at alle i resepsjonen snakka norsk eller i allefall forstod norsk ! Betjeniga var hyggelige og blide, spesielt dei i resepsjonen var veldig serviceinnstilte.Hvis jeg skulle trekke frem noe negativt, så var det litt langt til "supermarked", men den lille butikken var ok for meg.

Romtips: Hjørnerom er kanskje meir solfylte. Ikkje heis i leilighetene .
Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, amtonn
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Store fine hotellrom, men litt dårlig renhold. Gulvene og badene vaskes, men lysbrytere og vegger blir glemt. Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjonen. Restaurant på stedet, men kjedelig og smakløs mat. Kort vei til Albir, Altea og Alfas hvor det finnes massevis av flotte spisesteder. Det er gåavstand til alle de tre nevnte byer.
Anlegget har sykepleier, fysioterapauter, frisør, fotpleie og mye mer. Anbefales alle revmatikere i alle aldre. Ta med naboen, familien og vennene dine hit.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, arimar20
Anmeldt 3. juni 2016

Fint område med hotell og leigliheter:) Noe dned slitte solsenger trenger utskifting:( og mNydelig mat adrassene er ubehageligeå sove i . Ellers et flott område:):) oppvarmet baseng:) Nydelig mat med middelhavs insipiret:)

Romtips: Velg et rom som er opppusset
Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 21. april 2016

Dårlig standard til en stiv pris, nedliggende madrasser, vann over hel badet etter dusj, vinduer og dører trenger tetningslister, det var som å være på hytta hvor vinden ulte rundt hjørnene bare at på hytta er det tett. Altfor mange utenfra på vanngym slik at det ikke ble plass til oss som bodde der. I resepsjonen var de mer opptatt av private samtalen enn å betjente gjestene og transport til annonserte steder fungerte overhodet ikke. Jeg drar aldri tilbake.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner