Dette må man oppleve

Dette anbefales. Fyret i seg selv med "museum" er ikke enestående, men turen og utsikten gjør dette... les mer

Anmeldt 19. juli 2022
lokeeAlta
Alta
Flott utsikt

Fin turvei hele veien opp til fyret. Flott unikt hele veien med flere utsiktsplasser. Passe lengde... les mer

Anmeldt 23. februar 2020
376katrinee
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt L'Alfas del Pi
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi leide el-sykkel og syklet til fyret. Noen dager senere gikk vi samme turen til fots. Begge turene ble like bra. Det var enkelt å sykle å gå, da hele veien er asfaltert. Det var en flott utsikt og traff mange hyggelige mennesker som vi hilste på. Kan anbefales for alle som liker å gå tur.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, MonaJ519
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dinne turen her var fantastisk. Sto opp kl 06.30 og begynte å gå . Brukte ca 40 minutt fra porten frem å tilbake. Masse fine utsiktspunkter enn kan ta bilde på og godt merket!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, amalieolsen93
Anmeldt 15. juli 2018

Så glad jeg fant fram til denne turistattraksjonen - det ble en god opplevelse! Veien opp dit var veldig fin og tilrettelagt både for folk med handicap og med barn. Utsikten fra fyret til bl.a. Calpe er nesten uvurderlig - takk for opplevelsen!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, mariannev1969
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Enkel spasertur i slak oppoverbakke, tilpasset for alle og bredt nok til å ta med barnevogn.
Flere utkiksposter etter veien.
Flott utsikt!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Cm3591
Anmeldt 29. mai 2018

Flott turmål fra Albir. Lett tur på ca 2,5 km en vei. Men se opp for slanger utenfor vei! Flott utsikt fra fyret!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, arhalla