Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
eDreams
Anmeldt 14. juni 2018

Hotellet har et strålende personale, utrolig velsmakende måltider, samt enestående utsikt til havet og strandpromenaden i Albir. Hotellet ligger 20 meter fra stranden , men har eget svømmebasseng og jaccuzi.Kan virkelig anbefales hvis ikke interiøret, som er litt slitt, er det viktigste.

Romtips: De fleste rom har glassveranda med havutsikt- be om dette.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ANNE MARIE H
Anmeldt 6. desember 2017

Dette hotellet har hatt sine glansdager, trenger en oppussing, sengene er litt harde så det er vanskelig å finne god liggestilling, rommene har litt gammeldags innredning, men var store og det var god plass, frokosten var mangfoldig og det var masse mat, men det var plassert på mange bord så det vart en del gåing for å orientere seg. Hotellet er plassert helt nede ved strandpromenaden som er veldig fint.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Erik H
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Bodde her heldigvis bare en natt. Arrogant og uhøffelig resepsjonist. Tre av 4 hadde glemt pass, noe han ble veldig irritert over. Greitt nok, men han viste ingen interesse i å se på det passet som var med. Han kunne meddele at vi hadde fått suite, og forventet derfor at vi skulle smile, men sa i samme åndedrag at de var fri for doble rom. Rommene var rene, men er nok innredet på 80 tallet og siden ikke gjort noe med desverre.Seng og madrass var helt forferdelig. Glad vi bare skulle ligge der en natt. Frokosten var helt ok men bare det.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Trail305010
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Her er det flotte rom der alle har utsikt over strand og hav. Det er flott frokost buffé og nydelige rom. Passer nok bedre for godt voksne enn barnefamilier. Mest sentrale hotell i Albir. Rent, store rom og god service.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, dagharalda
Anmeldt 5. november 2017

har aldri vært på dette hotellet men leser i tidligere innlegg at HC toalettet har arm på bare en side og det koster så lite å utbedre dette. Ja da kanskje jeg vil bestille her til min neste tur i påsken2018 for ellers har jo hotellet stort sett bare positive omtaler og håper ledelsen kan translate min Norsk og gi en tilbakemelding takker Even

Dato for oppholdet: desember 2016
Reisetype: Reiste alene