over2015
Dato for oppholdet: november 2018
Kaktusgrup H, ReservasKaktus Hotel Kaktus Albir, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. jan. 2019
Hello Over2015,
Thanks for your review about your recent stay at our hotel. We're glad to read that your stay at our hotel has been satisfactory and we hope to see you soon.
Regards

2.9 km fra Kaktus Hotel Kaktus Albir
    Restaurant
    Se flere hoteller i L'Alfas del Pi
    Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Greit hotell hyggelige personale men det var litt for mye sparekniv på maten. Hvis du ikke var rask etter åpning gikk det tomt for populære retter og det ble ikke fylt på etterpå.
    Hadde en opplevelse med bacalao. Min kone ankom 20.10 10 min etter åpning og valgte bacalao. Jeg ankom 20.15 og da var det allerede tomt.
    Jeg kontaktet hovmesteren og påpekte problemet. Han tok affære og beordret kokken til å lage mer men jeg tror det var bare for galleriet. Såg flere ganger at det ikke ble fullt på mat. Ellers var maten ok.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, 290janv
    Anmeldt 14. juni 2018

Hotellet har et strålende personale, utrolig velsmakende måltider, samt enestående utsikt til havet og strandpromenaden i Albir. Hotellet ligger 20 meter fra stranden , men har eget svømmebasseng og jaccuzi.Kan virkelig anbefales hvis ikke interiøret, som er litt slitt, er det viktigste.

Romtips: De fleste rom har glassveranda med havutsikt- be om dette.
    Dato for oppholdet: juni 2018
    • Reisetype: Reiste alene
    Takk, ANNE MARIE H
    Anmeldt 6. desember 2017

Dette hotellet har hatt sine glansdager, trenger en oppussing, sengene er litt harde så det er vanskelig å finne god liggestilling, rommene har litt gammeldags innredning, men var store og det var god plass, frokosten var mangfoldig og det var masse mat, men det var plassert på mange bord så det vart en del gåing for å orientere seg. Hotellet er plassert helt nede ved strandpromenaden som er veldig fint.

Dato for oppholdet: september 2017
    Takk, Erik H
    Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Bodde her heldigvis bare en natt. Arrogant og uhøffelig resepsjonist. Tre av 4 hadde glemt pass, noe han ble veldig irritert over. Greitt nok, men han viste ingen interesse i å se på det passet som var med. Han kunne meddele at vi hadde fått suite, og forventet derfor at vi skulle smile, men sa i samme åndedrag at de var fri for doble rom. Rommene var rene, men er nok innredet på 80 tallet og siden ikke gjort noe med desverre.Seng og madrass var helt forferdelig. Glad vi bare skulle ligge der en natt. Frokosten var helt ok men bare det.

Dato for oppholdet: november 2017
    1  Takk, Trail305010
    Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Her er det flotte rom der alle har utsikt over strand og hav. Det er flott frokost buffé og nydelige rom. Passer nok bedre for godt voksne enn barnefamilier. Mest sentrale hotell i Albir. Rent, store rom og god service.

Dato for oppholdet: november 2017
    Takk, dagharalda