Fin utstilling i et vakkert parkanlegg

I tillegg til den nåværende utstilling med mange spennende skulpturer av Jean Groenendijk, var det... les mer

Anmeldt 26. november 2019

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av L'Alfas del Pi
Guidede ruter i E-MTB
4 anmeldelser
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Parken har flere kunsteriske installasjoner innimellom store busker og trær. Alle grønne planter er markert med navn og du har gode sjanser til å ta stilig bilder igjennom hele parken.
Det er toalett på stedet, ta med mat og drikke.
Flott rosehage!
Perfekt for en liten ettermiddagstur.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, CecilieMB
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig overraskelse i nærområdet. Vi ble møtt av Johanna selv og vandret alene i parken. Fantastisk utvalg av hageplanter, palmer og trær typisk for regionen. Tankevekkende skulpturer på veien.
Det er vinter nå. Vi gleder oss til å se dette senere på året.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 105bj_rnt
Johanna S, Owner på Klein-Schreuder Sculpture Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2018

Thanks!
I do hope many Norwegians will follow you.

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

En flott park å spasere i. Masse artige skulpturer og flotte blomster. Kunne med fordel solgt lette forfriskninger.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Knut-Roald L
Johanna S, Owner på Klein-Schreuder Sculpture Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Thank you very much. Unfortunately we don´t have a license to sell anything.

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fin park, fine skulpturer, trær og blomster. Koster 3€ og tar ca 40 min. gjennom parken . Verdt pengene.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, anjadyngen
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Nydelig park - koste oss masse med skulpturer, planter og nydelige roser! Vel verdt et besøk og vi kommer snart tilbake!

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Synne2014
Johanna S, Owner på Klein-Schreuder Sculpture Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2017

You are most welcome!