“Lunsj”

Vurdert som nr. 35 av 294 Restauranter i L'Alfas del Pi
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Pannekakene her er bare nydelig
Vært innom flere x bare for lunsj.
Vi ender alltid opp med å bestille pannekaker m/bacon og disse kan anbefales
Hyggelig betjening i tillegg

Takk, gerdtove

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig plass vi alltid kommer tilbake til. Kjent for sine pannekaker, men det meste på menyen er nydelig! Spiser ofte kylling satay som er min favoritt- best i området! Barna trives godt, og maten er leken og frisk! Herlig plass. Noe stresset personal kan oppleves!

Takk, Maria B
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og super mat.
Har fjernet blåskjell fra menyen .... men fikser det på en dag varsel.
Jeg hadde fisk og gulrotkakeis til dessert.
Herlig kveld med gode venner.

Takk, Birdieboe
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Kjempegode salater. Scampi og fiskespyd hadde vel lite scampi. Ellers god mat og flott service. Hyggelig sted.

Takk, 217oddruneb
Anmeldt 25. august 2018

Super restaurant i Albir rett ved Campo de Golf. Nydelige satay kylling spyd m/peanøttsaus (3 stk) € 14.25 pp, du kan velge potet som tilbehør, men velger du bakt potet så spør om å få den med hvitløkssmør! 0,25l flaske m San Miguel € 1,75. Anbefaler ikke husets hvitvin da den smaker vann, men inneholder 11% alkohol! Her har de Angus steak også. Vi satt ved et av bordene som hadde stoler med tykke stolputer (også i ryggen) som var helt herlig og fantastisk å sitte på.
Bare å nyte!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 116vivif

Reisende som så på It's a Small World, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i It's a Small World? Del dine erfaringer!