“God gluten free pizza ”
Anmeldelse av Pizza 4 U SL.

Pizza 4 U SL.
Vurdert som nr. 76 av 288 Restauranter i L'Alfas del Pi
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi har nå bestilt glutenfri pizza her flere ganger ( og vanlig pizza). Pizzaen er veldig god, en kan velge hva en vil ha på, de leverer på døra gratis. Vår sønn som har cøliaki har spist pizza fra denne plassen flere ganger og pizzaen er god og trygg for folk med cøliaki ( for personer som ikke tåler gluten).

Takk, SKaroliussen

Anmeldt 31. oktober 2019

Et måltid sammen med gode venner på en onsdag ettermiddag. Nydelig pizza og god service som vanlig her!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Torbjørn L
Anmeldt 21. juli 2019

Har bestilt pizza her mange ganger, alltid fornøyd. Tenkte å prøve restauranten denne gangen. Ringte og bestilte bord utendørs til 8 personer. Når vi ankom restauranten fikk vi beskjed om at bordet var gitt til noen andre. Ingen beklagelse og ikke noe forslag til løsning. Vi måtte selv be om å få sitte inne. Ved bestilling av mat forsvant servitøren plutselig og ble borte i flere minutter. 2 bestillinger ble avglemt slik at 2 barn fikk sin mat når vi andre hadde spist opp. Maten var ok, spesielt pizza, lasagnen var smakløs. Når vi forlater restauranten er det satt opp mange flere bord utendørs. Har alltid vært fornøyd med denne restauranten men dagens opplevelse holder ikke mål. Oser av stressende servitører og underbemannet restaurant. Håper dette var et engangstilfelle.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Magneeyan
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Servicen er upåklagelig og utøves med store smil. Veldig god pizza og lasagne, og ikke minst deilg krydderbrød til "forrett".

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kjetil E
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Slett service, ikke interessert i å gi gjestene service. Seig og lite smakfull pizza. Velg en annen plass å spisr

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MortenF210

Reisende som så på Pizza 4 U SL., så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Pizza 4 U SL.? Del dine erfaringer!