“Book på forhånd”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Mefjordvær
Kjøkken: Europeisk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Mefjord Brygge bruker lokale råvarer til sin egen yttersidameny, hvor forskjellige typer fisk er hovedingrediensen. Vi serverer: Frokost, lunsj, middag og selskapsmat i vår maritime restaurant. Mefjord Brygge har alle rettigheter.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nettsiden sier at man skal booke på forhånd ved mer enn 10 gjester. Til tross for dette blir vi møtt med ventetid på over to timer før det ble noe ledig. Vi var kun to personer. Aner ikke noe om maten, men restauranten får pluss for at den ser fin ut.

Takk, D6147VNjohng

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Jeg har spist boknafisk i snart 40 år, kveldens matopplevelser på Salteriet er blant topp 2 boknafisk opplevelse - anbefaler en tur til Mefjord Brygge.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ph5917
Anmeldt 24. august 2020

Anmeldt 19. august 2020

Anmeldt 8. august 2020

Reisende som så på Mefjord Brygge Restaurant, så også på

Har du vært i Mefjord Brygge Restaurant? Del dine erfaringer!