“På gjennomreise”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Mefjordvær
Kjøkken: Europeisk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Mefjord Brygge bruker lokale råvarer til sin egen yttersidameny, hvor forskjellige typer fisk er hovedingrediensen. Vi serverer: Frokost, lunsj, middag og selskapsmat i vår maritime restaurant. Mefjord Brygge har alle rettigheter.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Tar oss en tur til plass vi sannsynligvis ikke kommer igjen. Men der tok jeg nok feil. For når vi ber om en hvalrett på Salteriet, så for vi nesten tårer i øynene. For dette er den desidert best hvalretten jeg har fått. Smaken var perfekt og kjøttet var utrolig mørt og med grønnsaker og fløtepoteter så var dette PERFEKT for meg. Gratulerer

2  Takk, svenroarm

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Spiste boknafisk...fikk en minst hel loins fra en 5-6kg torsk...nyyyydelig godt! Og stor porsjon. samboer spiste stekt torsk med sprengte poteter, fantastisk godt det også.
Skal tilbake for og prøve flere retter, garantert!

1  Takk, TomFigen
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nettsiden sier at man skal booke på forhånd ved mer enn 10 gjester. Til tross for dette blir vi møtt med ventetid på over to timer før det ble noe ledig. Vi var kun to personer. Aner ikke noe om maten, men restauranten får pluss for at den ser fin ut.

Takk, D6147VNjohng
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Jeg har spist boknafisk i snart 40 år, kveldens matopplevelser på Salteriet er blant topp 2 boknafisk opplevelse - anbefaler en tur til Mefjord Brygge.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ph5917
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på Mefjord Brygge Restaurant, så også på

Har du vært i Mefjord Brygge Restaurant? Del dine erfaringer!