“Fantastisk hvalbiff og service”

Mefjord Brygge Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Mefjordvær
Kjøkken: Europeisk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Mefjord Brygge bruker lokale råvarer til sin egen yttersidameny, hvor forskjellige typer fisk er hovedingrediensen. Vi serverer: Frokost, lunsj, middag og selskapsmat i vår maritime restaurant. Mefjord Brygge har alle rettigheter.
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Beste hvalbiffen vi (nordlendinger) har smakt noensinne, desserten var også skikkelig skikkelig smakfull (vi testet tre alternativer på menyen for sikkerhets skyld!)
Super service i stemningsfullt hyggelig lokale.
Vi føler vi har vært ei helg på sydenferie etter oppholdet her:) Tipp-topp- tommel opp!

Takk, 822merethes

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var elleve stykker til bords. Rask og hyggelig service og meget god mat. Super atmosfære og et flott sted!

Takk, LGF1415
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Var der å spiste en herlig middag etter en topptur. Vi spiste kveite både jeg og min samboer, det var veldig godt. Ble servert med løk, råkost og en rømmedipp. Kveita var saftig og god, anbefales

Takk, oddlyn64
Anmeldt 27. juli 2020

Maten var brukbar. Torsken var god, men tilbehøret, både poteter og grønnsaker hold ikke mål. Største problemet var servitøren, som ikke kunne norsk og forsto dårlig engelsk. Noe som medførte rør i bestillingene og ikke oppfatte bestilling, slik at vi blant annet ikke fikk aperitiffen vår. Det tok også veldig lang tid før maten kom, uten at vi fikk noen beskjed om dette.

Takk, Tore Kay L
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Tar oss en tur til plass vi sannsynligvis ikke kommer igjen. Men der tok jeg nok feil. For når vi ber om en hvalrett på Salteriet, så for vi nesten tårer i øynene. For dette er den desidert best hvalretten jeg har fått. Smaken var perfekt og kjøttet var utrolig mørt og med grønnsaker og fløtepoteter så var dette PERFEKT for meg. Gratulerer

2  Takk, svenroarm

Reisende som så på Mefjord Brygge Restaurant, så også på

Har du vært i Mefjord Brygge Restaurant? Del dine erfaringer!