“Verd turen innom ”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Mefjordvær
Kjøkken: Europeisk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Mefjord Brygge bruker lokale råvarer til sin egen yttersidameny, hvor forskjellige typer fisk er hovedingrediensen. Vi serverer: Frokost, lunsj, middag og selskapsmat i vår maritime restaurant. Mefjord Brygge har alle rettigheter.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat god atmosfære
Litt lenge og vente på maten men det hva det vært og vente på
Noka mat var det og
Flinke betjening hva det og

Takk, MortenK991

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Avsluttet dagen med middag på denne restauranten og det angrer vi ikke påSpiste en forrett med div sjømat med mye smak og entrecôte medium stekt til hovedrett
Er nok noe av det bedre jeg har smakt på restaurant noen tid og betjeningen var suveren

Takk, einaro459
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde forventninger utfra prisnivået.
Kulrotstuing bør smake søtt av gulrot og salt av smør og evnt. salt. Baconet bør smake røkt og salt. Alt i alt lite smak av tilbehøret til boknafisken.

Hvalkjøttet var ikke mørt. Det var overstekt. Det var minimalt med grønnsaker gjemt under kjøttet.

Den amerikanske ostekaken var ca 2 cm høy. Bunnen var vassen. Ostefyllet smakte 'ingenting'. Savnet syre i kaka f.eks. fra rømmetopping eller lime/sitron i fyllet.

Jeg hadde laget dette bedre selv.

Takk, Merete L
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste både middag og frokost. Det var veldig bra, alle tre bestilte forskjellig middag som alle var fornøyd med. Rent og ryddig. Det var også veldig bra service, med hyggelig betjening.

Takk, Elin Knudsen P
Anmeldt 16. juni 2021

Vi kom forholdsvis sent. men ble ønsket hjertelig velkommen og følte oss ikke presset på at skynde oss. Veldig fin atmosfære og interiør. Jeg spiste pannestekt kveite som ble servert i generøs porsjon, og med nydelig tilbehør som løk, rømme, gode poteter og gulrøtter, og mannen min spiste boknafisk som han var like begeistret for som jeg var. Praktfull middag. Vi ble så mette av hovedretten så det ble ikke dessert denne gangen.

1  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Mefjord Brygge Restaurant, så også på

Har du vært i Mefjord Brygge Restaurant? Del dine erfaringer!