Expedia.comUSD 151
Orbitz.comUSD 151
eDreamsUSD 110
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vakker beliggenhet, parkering rett utenfor, god atmosfære i restauranten og hyggelig betjening.
Rommet var praktisk innredet og veldig rent og pent og sengene var gode å sove i. Det var bra med vannkoker på rommet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, yvonnev391
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Utrolig god service og mat. Turene våre var med 100% innsats av turlederne både morgen og kveld. Vakker plass som er omgitt av vakker natur. Full pensjon med hjemmelaget god mat. Matsalen/restauranten/puben var en flott samlingsplass for gruppen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Nina T
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Stedet fikk vi oppleve i nydelig vær. Fantastisk fint sted på yttersiden av Senja. Her var mulighet for leie av båt og et stort rom for sløying og rensing av fisken. Leiligheten var romslig og fin. Restaurant i samme komplekset og der var god mat. Fjellene som omkranset fiskeværet var imponerende.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Marit M
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Vi koste oss big time her. Vi leide et hus på andre siden av gaten med storslått utsikt over fjellene. Litt gammeldags hus i forhold til innredning, men det hadde et moderne tv, kaffetrakter og ellers alt vi så etter. Parkeringsplass foran huset også. Hvis huset skulle vært mer moderne i forhold til kjøkken så hadde det kostet mye mer. Så dette passet oss perfekt. Rask check in og check out. WiFi fungerte svært dårlig dog. Området er blant de beste og fineste på senja. Her overnatter du i en perle blant flere perler. Anbefaler dette stedet!

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 94christerb
Anmeldt 28. november 2016

Vi hadde en kjempefin nettverkssamling for naturbruksskolene i Troms. Nydelig lokal mat og god service.Interessant sted med Nordnorsk historie. Veldig rent og pent anlegg. Kan virkelig anbefale dette til andre! Tusen takk for oss!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, kirstikleppe