Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Gratis avbestilling frem til 01.08.21
CheapTicketsUSD 158
eDreamsUSD 142
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter her som utgangspunkt for å bese Senja. Været var ikke så bra, men vi koste oss uansett. Beliggenheten er alle tiders, og maten i restauranten Salteriet var kjempegod. Mye folk, bra stemning og utrolig trivelig folk som jobber på stedet. Lyse, trivelige rom med alt vi trengte.

1  Takk, Glumma
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig plass, fin hytte og fantastisk natur. Hotellrestauranten var fin og god mat. Omgivelsene med en tur opp til knuten for å se midnattssola anbefales.
Sentralt på Senja for å oppleve Skaland, Ersfjordstranda og mye mer!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 156mortens
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Hadde en overnatting på Medfjord Brygge for en familie på fem. Vi opplevde kjempeservice og god fleksibilitet. Vi hadde en god middag og frokost. Det er godt oppmerkede turløyper i nær område som passer både store og små, så et besøk anbefales, selv om du ikke bare vil fiske.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, berntpaatur
Anmeldt 21. desember 2018

Langhelg på Senja med overnatting på Mefjord Brygge. Vi leide halveparten av en tomannsbolig. Fine soverom med plass til 8 stykker. Godt utstyrt kjøkken. Huset lå rett på brygga med gode parkeringsmuligheter. Butikk i nærheten Vi hadde leid bil og kjørte litt rundt. Senja er vakker, nydelig natur,mange fjordarmer og fint dyreliv. Ble med på spekkhoggersafari. Vi var også heldige og fikk oppleve nordlyset for første gang - fantastisk opplevelse.
Senja kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, AnnaOgIvar
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vakker beliggenhet, parkering rett utenfor, god atmosfære i restauranten og hyggelig betjening.
Rommet var praktisk innredet og veldig rent og pent og sengene var gode å sove i. Det var bra med vannkoker på rommet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, yvonnev391