Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Agoda.com
Booking.comUSD 149
eDreamsUSD 149
Anmeldt 31. august 2020

Hotellet/husene og leilighetene er omgitt av vakker natur, fjell og hav. Her kan man dyrke friluftsliv. Ligger tilrette for fine fjellturer og fisketurer på havet. Maten i restauranten - frokosten enkel og god, lunch og middag særdeles god. Betjeningen hyggelig og service innstilt. Dette er en plass vi kommer igjen til.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, bentemariebergk
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et svært hyggelig opphold på Mefjord Brygge. Stort innbydende dobbeltrom, deilig bad. Fin restaurant, god middag,hyggelig personale. Og ikke minst; deilig frokostbuffet. Dette anbefaler jeg

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, juliaberge
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Tusen takk for fisketuren!
Flott hotel med hyggelige og hjelpsomme ansatte. Beliggenheten er alle tiders,og maten i restauranten Salteriet var kjempegod. Anbefales!
Senja er en drøm. Opplevde midnattsola for første gang.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 344ariteg
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter her som utgangspunkt for å bese Senja. Været var ikke så bra, men vi koste oss uansett. Beliggenheten er alle tiders, og maten i restauranten Salteriet var kjempegod. Mye folk, bra stemning og utrolig trivelig folk som jobber på stedet. Lyse, trivelige rom med alt vi trengte.

1  Takk, Glumma
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig plass, fin hytte og fantastisk natur. Hotellrestauranten var fin og god mat. Omgivelsene med en tur opp til knuten for å se midnattssola anbefales.
Sentralt på Senja for å oppleve Skaland, Ersfjordstranda og mye mer!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 156mortens