Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Agoda.comUSD 104
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde en natt på vår reise i nord. Hyggelig og stille sted. Nyoppusset rom med helt fantastisk utsikt over havet. Deilig seng. Koselig med måkeskrik og bølgeskvulp utenfor vinduet. God frokost med godt utvalg, de hadde til og med havremelk! Vi spiste middag her også, den var helt nydelig! Anbefales!

Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 27. juni 2021

Hotellet ligger fantastisk til med spektakulære fjell rundt seg. Å få oppleve midnattssol ut som havgapet var helt fantastisk.
Bra standard på hotellet. Litt surr rundt betaling av både opphold og forhåndsbestilt midddag, men det ldela ikke det gode inntrykket ellers under oppholdet.

Takk, HildeM128
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig plass ute i havgapet. Vi var en gjeng på 11 stykk og leide to Nordlysleiligheter. Flotte leiligheter som var romslige og delikate. Vi spiste middag i restauranten,hvor vi fikk servert hvalbiff og boknafisk- veldig godt. Rett utenfor døra har man mange flotte turmuligheter.
Anbefaler en overnatting eller to her

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, LenePede
Anmeldt 15. mai 2021

Brygga i mesfjord tok oss inn på kort varsel, stilte med sauna, nydelig rom og en helt fantastisk frokost. Det var rent og fint og en super koselig restaurant/bar. Kommer helt garantert til å dra hit igjen, anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, irlink
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, nydelige mennesker som ivaretar og yter service på en flott måte. Utsøkt mat og interiør. God stemning og humør. Var t.o.m levende musikk som skapte høy partyfaktor. God atmosfære og en plass man ønsker å vende tilbake til alltid.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, annei628