Anmeldt 9. august 2017

Dette er andre gangen vi er her (6 år siden forrige gang), alt er likt.
Leilighetene er egentlig veldig bra men de begynner og bli noe slitne og har behov for litt oppussing.
Kjempe fin strand, innendørs og utendørs basseng, lekerom med biljard og bordtennis. Flott liten by med god mat og drikke.
Fårup sommarland er 5 minutter unna med bil.
Hadde leiligheten vært litt bedre skulle dette blitt topp score

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Trond H
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Fikk nyrenovert leilighet større enn det jeg hadde bestilt. Fin og praktisk. Var her kun 3 netter og fikk dansk blåsesommer pga vinden på stranden blåste for mye. Bilen fikk også litt sandblåsing. Liker meg her og kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ulf-simon
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Begynner å bli litt slitent dette stedet men det er et fint sted å bo når du er på ferie. Stort basseng som du kan bruke så mye du vil, en helt grei kafé og et stort lekerom med mange aktiviteter. Ligger rett i nærheten av Fårup sommerland

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Kent S
Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Hatt en kjempe fin tur med dager på Jesperhus, Fårup sommerland og på en fantastisk strand. Flere butikker og restauranter rett i nærheten. Fin/helt grei leilighet med en nydelig utsikt og alt man trenger på kjøkkenet. Kommer nok tilbake:)

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Rebellabell
Anmeldt 26. mai 2015 via mobile enheter

Begynner å bli slitt dette stedet, men til en så grei pris var det verdt det. Supert med badeland, deilig med morgenbad der. Ellers er det et ideelt sted for familier som vil ha mange aktiviteter for barna tett på. Kort til Fårup, stranda rett ved, lekerom, lekeplasser, restauranter som passet godt for familier osv.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Karoline S