Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Anbefales på det varmeste. Blokhus desidert flotteste sted. Meget hyggelig betjening. Deilig relacksavdeling med svømmebasseng og sauna. Fantastisk restaurant. Knallgod morgenmat/frokost.

2 små minuser

- ikke aircondition på rommet
- treg betjening i matsalen ved frokost/morgenmat

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Thomas B
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Koselig hotell med kort avstand til strand og gode spisesteder.
Vi hadde et fint rom med stor terrasse utenfor.
Hyggelig betjening og god frokost. Det var i tillegg eget innendørs svømmebasseng i
1 etasje, som alle på hotellet kunne benytte.
Det var matbutikk rett ved siden av hotellet, samt restauranter og diverse klesbutikker i nærheten.
Det var også minigolf rett over veien, samt torg hvor det ble arrangert konsert mens vi var der.
Anbefales!
Det er deilig å være Norsk i danmark:-)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Christinastuhr
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell med flotte medarbeidere. Gir topp karakter til tross for at strandhotellet ligger et stykke fra stranden, men dette oppveies av en svært hyggelig hotellopplevelse i den travleste ferietiden.
Vi ankom litt sent og var dessverre ikke så veldig sultne, men servitøren gjorde allikevel dette til en flott kveld for oss.
God mat og fin vinanbefaling - eksemplarisk!
At vi i tillegg fikk en fantastisk solnedgang på stranden toppet et flott opphold på dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, trhnil
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er virkelig flott. Rommene er store og fine(vi hadde rom med altan) Gode senger, flott bad, gode fasiliteter. Wellness senteret var veldig flott og gode tilbud. Servicen er upåklagelig og beliggenhet er midt i Blokhus.
Frokosten på hotellet er veldig god. Gode bakevarer til frokost og en restaurant sjef som var utrolig koselig og service vennlig.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tinasH8618XV
Christina T, Direktør på Strandhotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2018

Kære Tina S
1000 tak for de fine ord og den flotte karakter. Vi håber at se jer tilbage i Blokhus snart.
De bedste hilsner
Christina Torp

Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig hotell, nydelig utsikt. Flått stort rom, med stort bad. Hyggelig betjening. Absolutt ett sted jeg vil besøke igjen, og absolutt anbefale til venner å kjente. Hotell av ypperste klasse. Håper jeg under neste opphold får prøve ut wellness avdelingen, da dette ikke ble tid til nå.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Lillian S