Kjempefin tilrettelegging for rullestolbrukere

Vi var i Fårup Sommerland i dag med vår datter på 14 som er rullestolbruker. Ikke noe problem å... les mer

Anmeldt i går
Line V
gøye attraksjoner søte og hyggelige ansatte og veldig god mat

opplevelsen var helst fantastisk fine søte og hyggelige ansatte og veldig gøye attraksjoner og det... les mer

Anmeldt 26. juni 2023
benjaminrN5091LA
Oslo, Norge

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her flere ganger fra jeg var liten til jeg har med mine egne tenåringer. Trives virkelig godt på Fårup. Morsomme berg-og-dal-baner, og andre aktiviteter. Anbefaler på det sterkeste å ta med sin egen mat. Det er store fine grillplasser med masse benker hvor man kan ta et pust i bakken.

Alltid blide og sprudlende personale, samt en herlig atmosfære i parken. Anbefales så absolutt.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, AndreasMyrengI
Faarupsommerland, Gæsteansvarlig på Faarup Sommerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hej,
Tusind tak for din flotte anmeldelse.

Vi sætter stor pris på, når vores gæster tager sig tid til at give os feedback på et besøg her i parken. Og en besked som denne kan man da ikke blive andet end glad af at læse!

Vi glæder os allerede til jeres næste besøg!

De bedste hilsner,
Pernille, Fårup Sommerland

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Super for barn i alle aldre. Vi reiste med en toåring og en på 2mnd. Greit utvalg til de minste. Litt lite spiseplasser, og de kunne hatt litt sunnere alternativ. Men rent og ryddig og noe for de fleste alderstrinn. Og hyggelig betjening!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 553ninah
Faarupsommerland, Gæsteansvarlig på Faarup Sommerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hej Ninah,

Tusind tak for din fine anbefaling, det glæder os at du vil anbefale parken til andre.

Anmeldt 12. august 2019

Vår familie med to barn i skolealder besøkte Fårup sommerland en varm dag i juli. Det var et godt valg! Veldig koselig park, med masse gøyale aktiviteter for alle aldre. Minstebarnet ville gjerne ro båt, padle tråkkebåt, og ro båter igjen, mens eldste storkoste seg med adrenalinrides som Orkanen og Lynet. Badeland var herlig og vi var mange timer der. garderobene var skitne og ekle, men sånn blir det vel med mye folk.
Vil berømme de fantastiske ungdommene som jobbet der. De gikk virkelig den ekstra milen for å få gjestene til å trives, til tross for norske barn med litt dårlig dansk forståelse... Anbefaler Fårup, og kommer gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Marit P
Faarupsommerland, Gæsteansvarlig på Faarup Sommerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hej Marit,

Vores Fårup hjerter smelter når vi læser om jeres mange gode erfaringer med vores sommerland.

Vi ser frem til at byde jer velkommen i 2020

Anmeldt 12. august 2019

Koset oss, rakk ikke over alt. Kun 15-20 minutter kø, det er til å leve med. Kjekt med tilgang til gass grill.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, AnitaL1044

Hej Anita,

Tusind tak for din fine anbefaling, der glæder os at du vil anbefale parken til andre.

Anmeldt 7. august 2019

Kjekk plass med gode parkeringsmuligheter, god service, rent. Litt kaldt i barnebasseng. Skulle hatt oppvarming der.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, MarinaNorge2014
Faarupsommerland, Gæsteansvarlig på Faarup Sommerland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hej Marina,