“Hyggelig familierestaurant som også har et glutenfritt tilbud”

Sottovento - the italian restaurant in Blokhus
Vurdert som nr. 7 av 23 Restauranter i Blokhus
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering og god mat. En av de få restaurantene i Blokhuis som har glutenfri pasta og pizza

Takk, frkberntsen

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Når man bor på feriesenteret og ikke gidder å gå ut for å spise, ja da er et par pizzaer fra Sottovento det eneste riktige. Fantastisk mat!

Takk, prebeng2014
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi drar hit hver sommer og alltid like fornøyd med maten og personalet. Noe ventetid må påregnes når det er høysesong

Takk, 699kristian
Anmeldt 11. august 2019

Fikk bord og meny, men når servitørene endelig begynte å ta bestillinger etter 25 min.! Da tok de bestillinger fra de 2 bordene som kom 10-15 min etter oss. Prøvde å gi beskjed men var som luft for dem. Vi reiste oss da opp og gikk derfra, helt elendig service med få gjester i resturanten..

Takk, Passport13735
Anmeldt 27. juli 2019

Vi var en gruppe mennesker som skulle dele rundt 8 pizzaer. De var gode men når vi skulle betale da fikk vi vite at hvis man skulle dele så måtte man betale 20 kr ekstra og vi drakk vanlig springvann og det ble 350kr for bare vann. De ble også unødvendig Aure fordi vi tok noen tegnesaker og litt blyanter. NEI hit skal vi aldri igjen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 1234Hanna45789
Astrid K, Gæsteansvarlig på Sottovento - the italian restaurant in Blokhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hei Hanna

Du ville have mad til 17 mennesker med 8 pizzaer og vand. Du afslog mit tilbud om pizzabuffet, og sa det ville være lurere bare bestille på din måte. Vi lever ikke af velgørenhed.
Jeg håber at jeres fodboldspillere klarede sig godt i turneringen.
Venligst, Astrid

Reisende som så på Sottovento - the italian restaurant in Blokhus, så også på

Blokhus, Jammerbugt Municipality

Har du vært i Sottovento - the italian restaurant in Blokhus? Del dine erfaringer!