“Beste pizza vi har smakt på lenge”

Sottovento - the italian restaurant in Blokhus
Vurdert som nr. 6 av 26 Restauranter i Blokhus
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Både pizza og pasta. Du får mye mat for pengene. Bra betjening. Bra at det er mulighet for både takeaway og å spise på stedet. Anbefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lene1976

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering og god mat. En av de få restaurantene i Blokhuis som har glutenfri pasta og pizza

Takk, frkberntsen
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Når man bor på feriesenteret og ikke gidder å gå ut for å spise, ja da er et par pizzaer fra Sottovento det eneste riktige. Fantastisk mat!

Takk, prebeng2014
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Vi drar hit hver sommer og alltid like fornøyd med maten og personalet. Noe ventetid må påregnes når det er høysesong

Takk, 699kristian
Anmeldt 11. august 2019

Fikk bord og meny, men når servitørene endelig begynte å ta bestillinger etter 25 min.! Da tok de bestillinger fra de 2 bordene som kom 10-15 min etter oss. Prøvde å gi beskjed men var som luft for dem. Vi reiste oss da opp og gikk derfra, helt elendig service med få gjester i resturanten..

Takk, Passport13735

Reisende som så på Sottovento - the italian restaurant in Blokhus, så også på

Blokhus, Jammerbugt Municipality

Har du vært i Sottovento - the italian restaurant in Blokhus? Del dine erfaringer!