“Elendig service”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2022

Anbefaler ikke dette stedet. Dårligere service har vi aldri opplevd. Maten var heller ikke noe å skryte av.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Peterpotet

Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

God pizza men måtte vente over 1 time før vi fikk maten. Dårlig service, var så vidt vi fikk lov å bestille pizza. Service folka virket litt sure. Anbefaler ikke hvis man ikke har god tid. Bestill heller online.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Voyager00997816423
Anmeldt 20. februar 2022 via mobile enheter

Herlig atmosfære, god mat og fantstisk service⭐️. Vi koste oss veldig og ble så godt ivaretatt⭐️. Vi var to voksne og to barn pg søke var fornøyd. Ungdommen i huset anbefaler den Italienske isteen⭐️.

Dato for besøk: februar 2022
Takk, Lene Aukland H
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Både pizza og pasta. Du får mye mat for pengene. Bra betjening. Bra at det er mulighet for både takeaway og å spise på stedet. Anbefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lene1976
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering og god mat. En av de få restaurantene i Blokhuis som har glutenfri pasta og pizza

Takk, frkberntsen

Reisende som så på Sottovento Blokhus, så også på

Blokhus, Jammerbugt Municipality

Har du vært i Sottovento Blokhus? Del dine erfaringer!