“God mat”
Anmeldelse av Sason Familie Restaurant

Sason Familie Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 26 Restauranter i Blokhus
Anmeldt 18. august 2021

Hyggelig sted med grei betjening. Vi fikk servert maten raskt. Den var velsmakende og rimelig. Vi var i Blokhus 3 netter og to av dagene spiste vi der

Takk, jippi j

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

God mat og fantastisk service. Spiser her flere ganger hver gang vi besøker Blokhus. Alltid vennlig betjening og gode retter til fornuftige priser. Lillebror er utrolig vennlig og søt. Man blir glad med en gang man ser de smilende ansiktene til betjeningen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, FredrikN578
Anmeldt 12. august 2019

God pizza uten det helt spesielle. Hadde pizza med skinke og pepperoni. Smakte helt greit uten den store wow faktoren.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 947haraldi
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en frokost meny. Denne var veldig god. Servicen var meget bra. Ble spurt om maten smakte. Dette stedet kan jeg anbefale.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Odddah
Anmeldt 24. juli 2019

Vi ankom restauranten ganske sent. Vi forstod snart at de egentlig var i ferd med å stenge fordi det fort ble tomt og de begynte å rydde utedelen, men uten å stresse oss med det fikk vi bestille både forrett og middag, og spise i ro og fred.
Biffen var av meget god kvalitet og perfekt stekt (for en gangs skyld noen som spør hvordan vi vil ha den stekt også!). God bernaise, og potetbåtene var utmerkede, og en god klasse over den evinnelige halvstekte pommes frites man får overalt. Litt uvanlig å få den servert med både grønnsaker og salat, men det kan man jo se på som en ekstra service. Salaten var frisk og god, men grønnsakene var litt for mye kokt, særlig blomkålen, men med servering på overtid får det være måte på hva man skal henge seg opp i.
Alt i alt en fin opplevelse, hvor særlig kjøttet og potetene skilte seg positivt ut.
En liten detalj: På utsiden henger en oversikt med bilder av mange av rettene. På grunn av solen er bildene blasse og grønne og uappetittelige, og alle rettene ser helt like ut. Disse plakatene er bare egnet til å skremme bort kundene - vi valgte faktisk å ikke gå på denne restauranten for bare et par dager siden på grunn av bildene, men vi er glad vi gjorde det i dag!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, PukingPope

Reisende som så på Sason Familie Restaurant, så også på

Blokhus, Jammerbugt Municipality

Har du vært i Sason Familie Restaurant? Del dine erfaringer!