Flott, men rotete

En flott butikk med fokus på stearinlys, men med litt andre suvenirer også. Jeg finner ikke noe... les mer

Anmeldt 15. oktober 2018
Tuilui
Sola, Norge
Supert!

Vi storkoser oss på Blokhus lys. Unga (11og 14) støpte lys, og mor shoppet. Nydelige lys og... les mer

Anmeldt 21. september 2018
Mona J

Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Flott butikk med ett stort utvalg av alt mulig. Skal man kjøpe en liten gave, som man ikke finner i en vanlig butikk er dette stedet å dra.

1  Takk, Jenny Helene H
Thomas O, Ejer på Blokhus Lys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

Tak for jeres fine anmeldelse, håber at se jer igen i butikken.

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Anmeldt 9. september 2018