Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Vi ankom rundt 12, men rommet sto klart og vi fikk sjekke inn. Fint rom med utsikt mot elven. Blåste masse ved bassenget, så gikk nesten ikke an å være der, og en måke slapp sin avføring akkurat der jeg lå, men vind og måker kan en ikke forvente at hotellet skal rå over :-) kjekt hotel med god restaurant i 1 etasje.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, mariaeJ6075CL
Anmeldt 14. juli 2015 via mobile enheter

Var her en natt i juli 2015 for å ha kort vei til flyplassen neste morgen. Fancy, lyst og trivelig hotell med et lite svømmebasseng på taket, bar og restaurant. Fine rom og bra frokost. I forhold til prisen så må dette kalles veldig, veldig bra. Kommer tilbake hit hvis jeg skal fly tidlig om morgenen ut fra Roma.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, jank687
Anmeldt 21. april 2014

Hotellet fremstår nyoppført med god standard, rent og pent. Frokosten var noe enkel, og det så ut til at hotellets ansatte slet med å opprettholde utvalget til tross for få gjester. Vi bodde på hotellet en natt i påvente av hjemreise fra nærliggende flyplass dagen derpå. Med egen parkering og den nære beliggenheten til flyplassen var dette et rimelig og svært godt alternativ.

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, AreAF
Anmeldt 14. august 2013

Vi kom til Roma sent mandag kveld i 23 tiden, da var det greit å ha et hotell som var i nærheten. Vi tok drosje til hotellet der vi overnattet en natt. God frokost hadde vi før vi tok flytransport som hotellet ordnet til flyplass der vi skulle hente leiebil for sommerferien.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Kroatia
Anmeldt 10. april 2013

Bodde her i to netter og synes det var en god opplevelse. Ble tatt godt i mot av personalet, ingen kø fikk sjekket fort inn. Fikk et meget tiltalende rom med fin utsikt. Frokosten ble servert i 5 etasje, den var smakfull. Også her hadde vi fin utsikt. Området rundt er stille og rolig. Valgte dette hotellet siden vi bare skulle bo her i to dager og skulle tidlig opp siden det var tidlig flyavgang. Hotellet kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2013
1  Takk, 406Steinar