Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

På den positive siden var det hyggelig betjening og god frokost. Hotellet er generelt overmodent hva gjelder oppussingsbehov. Det er gammelt, slitt og umoderne. Harde puter og laber utsikt. Er alt i alt litt skuffet.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 858_yvinds
Anmeldt 4. august 2016

Hotellet ligger flott plassert ved Fiumicino flyplass i Roma med få 10-15 minutters gange til avgangshallen. Et absolutt pluss når hotellet bare brukes som et overnattingssted og man ikke forventer mer.

Vi hadde faktisk en suite, men bortsett fra at den var romslig, var det mange mangler. Ytterst sparsomt utstyrt på badet, glass til tannbørste manglet helt (når vi klaget på dette kom etter lenger venting en person med en ølseidel og et miniglass), vi manglet badekåpe/tøfler (dette måtte flere purringer til før noen husket på dette), sluket i vasken på badet var tett, hånddusjen lekket og sminkespeilet var utmerket om du ikke var høyere enn 130 cm (lot seg ikke justere).
Sengen var helt OK og det er jo viktig for et one-night hotel, dessverre var det så lytt at støy fra gangen hindret oss i å få en god natts søvn.
Et tips, spis godt før du ankommer Hilton - restauranten er visstnok under ombygning noe som er til liten trøst for de som var her nå. Forhåpentligvis kommer man langt sterkere tilbake når dette er ferdig.
Pluss til resepsjonsansatte jeg var i kontakt med, hyggelige og imørekommende (selv om ikke alt ga den ønskete respons).

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Geir K
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Ligger i gangavstand til flyplassen. Store og rene rom. De i resepsjonen er kjempe hyggelige. Frokosten er kjempe flott med godt utvalg av både mat og drikke.
De har innendørs svømmebasseng. Må kjøpe/ ha med badehette. Prøvde ikke fitnessrom.
Vil absolutt velge dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, beatev115
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Ankom hotellet litt seint. 3 personer i skranken og 4 gjester inkludert undertegnede. I tillegg sto 4 ansatte bak skranken i samtale enset ikke undertegnede og flere, som kom til. Unødig å si at innsjekking tok en liten evighet. Vel ankommet på rommet var det tid for en kaffekopp fra vannkokeren på rommet. Da startet komedien "hotell i særklasse". Vannkokeren virket ikke. Ned i resepsjonen. 75 euro i depositum takk for å åpne minibaren, slik at vannkokeren virket. Ok, glad og fornøyd opp på rommet. Ingenting virket. Ned igjen. Fikk ett nytt romkort, nå skulle alt være ok. Men nei. Ned igjen, ble lovet at en person skulle komme og fikse saken. Vedkommende dukket ikke opp. Ned igjen, fly forbanna. Ble lovet at nå skulle det komme en å fikse saken og pinadø dukket det ikke opp en dresskledd fyr. Eneste han gjorde var å ta en telefon og 5 min seinere, så dukket det opp en kar i kjeledress. 2 min seinere var problemet ordnet, men da hadde det gått over 2 timer fra første henvendelse. Frokosten dagen etter var førsteklasses og betjeningen superb, dette rettet opp inntrykket noe, men vi styrer unna dette hotellet neste gang.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, jonk_rej
Anmeldt 26. desember 2013

Vi bodde her etter å ha vært en tur i Roma. Fantastisk å oppleve at alt er som forventet. Rent og ryddig, men akk så kjedelig.

Anbefales som stopover om man har tidlig outbound flight. Langt bedre enn å måtte stå opp i ørska for å manøvrere seg gjennom uoversiktelig trafikk.

Dato for oppholdet: februar 2013
Takk, Håvard Ravn O