“Mye på menyen”

Tropical Ristorante Tipico
Vurdert som nr. 6 av 85 Restauranter i Sperlonga
Kjøkken: Italiensk
God for: Barscene, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger langs hovedgaten, og ser litt sliten ut. Men pga omtalene på Tripadvisor gav vi den en sjanse. Etter å ha testet flere 'fine' restauranter, ble endelig våre to tenåringer fornøyd! Tropical har en stor og innholdsrik meny, her er noe for enhver smak. Vi endte opp med å spise her de to siste kveldene i Sperlonga, og fikk testet både kalv, pasta og pizza. Jeg vil særlig trekke frem pizzaen som er noe av det beste jeg har smakt. Fantastisk god bunn, og mye spennende topping å velge mellom.

Takk, Hellebor

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vært her 3 ganger, 2 av gangene har denne dårlige restauranten glemt den ene bestillingen. Et sirkus med folk som har jobb som klovner.

Takk, Unitedruud
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

God service her! Personalet disket opp plass til en familie på 14 uten problemer og sure miner. Imøtekommende personale og overraskende god mat

Takk, Alexander S
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk Pizza - virkelig verd ett besøk eller flere hvis du er i Sperlonga.
Detter er vår 2. Kveld her og pizzaen er like fantastisk :-) God service er det også, oppmerksomme servitører. Tipset her er å komme før klokka 21 for da er det fullt

Takk, Lene P
Anmeldt 1. juli 2017

Restauranten har meget god mat og spesielt hyggelig betjening. Rolig og avslappet atmosfære preger dette spisestedet. Vi trivdes så godt at vi spiste både lunsj og middag der nesten hver eneste dag vi var i Sperlonga. Dette spisestedet kan absolutt anbefales Vegard og Mona fra Norge

Takk, Mona O

Reisende som så på Tropical Ristorante Tipico, så også på

Sperlonga, Province of Latina

Har du vært i Tropical Ristorante Tipico? Del dine erfaringer!