Gratis avbestilling frem til 05.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Trip.comUSD 129
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Kjempehyggelig hotell med super beliggenhet rett ved strand og ved foten av den sjarmerende gamlebyen. Personalet er blide, hyggelige og hjelpsomme og de snakker godt engelsk. Hagen til hotellet er nydelig med vakre blomster og hyggelige oppholdsområder! Praktfull terrasse i forbindelse med baren, her kan du sitte og se ut over havet med bølgene som skyller over stranden rett utenfor.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, frakov
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Utrolig hyggelig å være tilbake på Aurora! Vi fikk rom 215 som hadde stor terrasse! Utsikt mot gamlebyen ene veien og mot stranden og havet gjennom det andre vinduet! Nydelig! Aurora er et skinnende rent og veldrevet hotell med nydelig frokost! I baren jobber verdens hyggeligste barkeeper som også i år klarte å skaffe oss vår yndlingsvin Mater Matuta! Takk for nok et superhyggelig opphold!

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Oddrunn
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Et flott hotell. Fantastisk personell, med ett lite unntak for de som var i resepsjonen. Kunne vært litt mer smilende.
Vi hadde ett rom med terrasse, slik vi kunne nyte solnedgangen. En utrolig opplevelse.
Rent og ryddig og en smilende bartender, samt stuepikene som gjorde en fantastisk jobb.
Plasseringen helt nede på stranden med egne solsenger var fantastisk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, S16BQjans
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi koste oss! Hotellet er virkelig en liten perle helt nede på stranden. Gratis solsenger og parasoller samt at vi betalte bare 2 euro for å låne badehåndkle! Veldig flott! Frokosten var kjempegod og hotellet har også flott bar! Utrolig rent og fint overalt! Kjempehyggelig betjening og supergod service! Vi storkoste oss og kommer absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Oddrunn
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Vakkert, litt gammeldags, hotell med svært god beliggenhet. Vi hadde rom med hav-utsikt og sovnet og våknet til rolige bølger mot stranden. Fin lang strand og eget område for hotellets gjester. Tar en med at solen gikk ned i havet og at gamlebyen lå like bak hotellet, så har en et viss bilde.
Personalet var svært hyggelig og frokosten var meget bra.
Anbefales til alle, men for ungdommer er vel hotellet litt for rolig. Ved vårt besøk var det gjester i alle aldre.
Dette hotellet har vi ikke besøkt for siste gang.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Lorentz F
Gamaste, Proprietario på Hotel Aurora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2016

Thanks for your review. We appreciate your considerations. We hope to meet you again.
Best Regards