“Middagsbesøk”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Sjarmerende spisested. Hyggelig betjening og veldig god service. Spist forskjellige retter, nydelig mat. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Grethe T

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Litt bortgjemt i en bakgate i denne lille puebloen ligger en liten, familiedrevet restaurant. Her er ikke plass til mange, og hver gjest får spesialservice; Hyggelig vertskap og nydelig mat på terrassen en lun augustkveld. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kresan
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Virkelig god mat, delikat anrettet. Vi hadde blåskjell, og forskjellig kjøtt og fisk. Hyggelig vertskap som tar godt vare på gjestene sine.
Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 691arnet
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

... og kommer helt sikkert tilbake. Maten er som alltid veldig bra, og Valerie og Fabrice lager en utrolig hyggelig atmosfære!

Nydelig Carpaccio og langkokt oksekjøtt denne gangen. Neste gang håper jeg vi kan avslutte med en Carlos Primero ;)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, oivindrn
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

All ære til Valérie og Fabrice for en alle tiders kveld med god, fersk og fint tilbredt fiskemat og fantastiske blåskjell! Spesiell takk for bursdag-sang og Champis til vår venn.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, oivindrn

Reisende som så på Restaurant Meson la Terraza, så også på

Torrox, Costa del Sol

Har du vært i Restaurant Meson la Terraza? Del dine erfaringer!