Anmeldt 3. juli 2017

Dette hotel ligger langs hovedgata i det lille stedet Dronninglund, med en MENY dagligvare rett ved med parkerings muligheter. Flotte rom
med TV og WiFi. Resutranten til hotelet er ganske ordinær og kankje trekker ned. Men et greit sted å bo om du skal på ferje til Norge neste dag! Riemlig og god overnatting,

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Rulfme
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Hotellet ble valgt utifra beliggenhet og pris. Vi fikk tildelt rom i øvre etasje, og med mine 1,90m, var det ikke store plassen å bevege seg på da det var skråtak. Vinduene hadde sett sine beste dager, og var lite gjennomsiktige. Sengene var bra. Frokosten var upåklagelig. Bestiller gjerne igjen om veien går i den retning.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, DERRIVADOS123
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Vi stoppet innom på veien videre lenger syd i Danmark. Hotellet var helt greit for gjennomreise. Grei standard. Frokosten var veldig bra. Kan ikke skryte av servicen. Så nesten ikke noen ansatte der. Obs! Dersom man reiser med spedbarn, husk å ta med reiseseng, det har de ikke!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, gwiggen
Anmeldt 27. juni 2016

De ansatte er meget frekk og lite service innstilt. I tillegg var det bare rot med bookingen. Måtte booke rom 3 ganger før de fikk det med seg.
Frokosten var definitivt ikke en hotell frokost verdig. et par egg, noe pålegg og noe tørre skiver var det de kunne tilby.
Helt forferdelig!

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, emisun2
Anmeldt 24. juni 2012

Ventet 30 min i resepsjonen for å sjekke inn. Måtte inn på kjøkkenet får å finne noen som kunne gi oss nøkler til rommene. Skrekkelige springfjærmadrasser, TV med få kanaler, vindu uten låsemulighet i luftestilling. 1/2 mørkt på badet, dårlig frokost (lite utvalg). Dyrt å spise og drikke i restauranten, så vi valgte en lokal pizzeria.

Skygg unna dette hotellet og la danskene ha det for seg selv.

Dato for oppholdet: juni 2012
  • Reisetype: Reiste med venner