Nasjonalt Villakssenter Kvåsfossen
En uforglemmelig kveld for store og små.

Anmeldt 8. februar 2020
SnefridA1
Farsund, Norge
Møte arrangemang.

Anmeldt 13. februar 2019
Optifit
Sverige

Anmeldt 9. februar 2020

Jeg har feiret min 70-årsdag der med 53 gjester, i alder fra 0 til 80 år. Vi ble servert hjorteburger og Kvåsburger, altså kortreist, lokal mat. Hele selskapet ble guidet i anlegget. Det ble en strålende kveld, med nydelig mat, og alle tilbakemeldinger fra store og små var at dette var et ypperlig sted å feire på. Betjeningen var i særklasse, det kan ikke gjøres bedre.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, SnefridA1
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale, fin og lærerik opplevelse.
Tar ikke så veldig lang tid å se alt. Det er også fine turmuligheter like ved. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, woiafus
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted! Verdt å besøke både i forretningsmøter eller privat med familie. Great modern architecture, gives you a proper feeling og natures forces close up. Worth a visit!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Optifit
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk besøk til laksesenteret. Vi så flere titalls store laks - stort å se de store fiskene så nært og tydelig. Fossen var stor og bråkete: stor opplevelse!

Barna likte fossen, fisken, lappene i kafé og å tegne laks!

En god søndagstur med familien. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, Ronny B
Anmeldt 10. juli 2017

En spesiell og unik opplevelse i Kvås, Lyngdal, kun 15 km fra E 39.
Et svært trivelig sted, som Lyngdølene bør være stolte av.
En imponerende laksetrapp som fører laksen rundt Kvåsfossen og opp elva Lygna mot Hægebostad (over 200 m)
I dag så vi 10-12 villakser i tunellen, en flott opplevelse også for vårt barnebarn på 8.
En artig utstilling av en del elger med flott informasjon.
Avslutning i kafeen med Utrolig gode lapper (sveler) som bare smeltet som fløyel i munnen, bør smakes.
DU MÅ OPPLEVE DETTE STEDET - Helt utenom det vanlige!

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, haraldagnarh