Nasjonalt Villakssenter Kvåsfossen
Spennende attraksjon. Over all forventning.

Anmeldt 17. juli 2021
st_lee2015
Sandnes, Norge
En uforglemmelig kveld for store og små.

Anmeldt 8. februar 2020
SnefridA1
Farsund, Norge

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kjekk opplevelse. Særlig laksetrappen. Med litt tålmodighet så vi flere lakser som hoppet oppover. Utrolig spennende. Fint senter og god service fra ansatte. Merk at en ser også lakse hoppe i den store fossen utenfor. Overfor senteret.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, st_lee2015
Anmeldt 9. februar 2020

Jeg har feiret min 70-årsdag der med 53 gjester, i alder fra 0 til 80 år. Vi ble servert hjorteburger og Kvåsburger, altså kortreist, lokal mat. Hele selskapet ble guidet i anlegget. Det ble en strålende kveld, med nydelig mat, og alle tilbakemeldinger fra store og små var at dette var et ypperlig sted å feire på. Betjeningen var i særklasse, det kan ikke gjøres bedre.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, SnefridA1
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale, fin og lærerik opplevelse.
Tar ikke så veldig lang tid å se alt. Det er også fine turmuligheter like ved. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, woiafus
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted! Verdt å besøke både i forretningsmøter eller privat med familie. Great modern architecture, gives you a proper feeling og natures forces close up. Worth a visit!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Optifit
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk besøk til laksesenteret. Vi så flere titalls store laks - stort å se de store fiskene så nært og tydelig. Fossen var stor og bråkete: stor opplevelse!

Barna likte fossen, fisken, lappene i kafé og å tegne laks!

En god søndagstur med familien. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, Ronny B