Priceline
Agoda.com
Anmeldt 5. august 2014

Hadde bestilt et enkeltrom, men ble oppgradert til ei hytte. Noe som jo var greit. Det var rent og pent og en flott plass, med terrasse og en flott plen utenfor.
Det som trakk ned var mangel på mulighet for å få spist, måtte til Lyngdal for å få mat.
Måtte betale dyrt for ikke å ha med sengetøy. Dårlig internet forbindelse samt elendig utvalg av kanaler på tv, kun NRK 1.

Romtips: Hvis dere vurderer å besøke dette stedet velg hytte, disse var veldig bra. Passer bra for familier med barn. Plass til 4 personer I en hytte.
Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, janh931
Anmeldt 25. august 2014

Dato for oppholdet: august 2014
Anmeldt 25. juli 2018

Romtips: Quella di un hotel vicino
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner