“Resturant med hyggelig særpreg , kombinert med lun atmospfære!”
Anmeldelse av Ramsauer Tenne

Ramsauer Tenne
Vurdert som nr. 24 av 41 Restauranter i Ramsau am Dachstein
Anmeldt 20. januar 2019

Vi var flere ganger på denne restauranten i forbindelse vår deltakelse i "Tour de Ramsau"
I utgangspunktet var det skiltet utenfor med "Apfelstrudel" som fristet, men vi oppdaget raskt den hyggelige atmosfæren og de koselige interiøret. De hadde også flere retter, men det var Gulasj-suppa som var som slo best an. Den var nydelig!

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2019

Reisende som så på Ramsauer Tenne, så også på

Ramsau am Dachstein, Styria

Har du vært i Ramsauer Tenne? Del dine erfaringer!