Flott tilbud

Kommunens bedre tilbud. Flott gratis tilbud for alle innbyggere og ikke minst tilreisende. Flott... les mer

Anmeldt 3 uker siden
johannilsen
Norge
Fantastisk tilbud

Gratis transport sjøveien er noe flere sjønære byer bør satse penger på. Avlaster veinettet og... les mer

Anmeldt 30. august 2020
Per B
Tønsberg, Norge

Anmeldt 24. august 2019

En av de store possitive ting kommunen har gjort de senere år er å gjøre fergen gratis. Fler og fler bruker denne, brukere som tidligere brukte bil.

Takk, sv-esime
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk med byfergene både for transport til og fra gamle byen men også for å se mer av byen. Gjør alt så mye lettere og man har ikke unnskyldning for å ikke komme seg ut og rundt omkring.

Takk, 86jonasberg
Anmeldt 10. august 2019

Suveren måte å ta seg fram mellom bydelene. En must også for alle turister.
Jeg har tatt med oss gjester fra både fjern og nær og også snakket med både norske og utenlandske turister, og alle synes dette er ett meget flott tiltak.

Takk, Knutjarl
Anmeldt 9. juli 2019

Veldig praktisk transportmiddel som tar det frem helt gratis, og på en litt uvanlig måte. Kunne gått litt oftere på kvelden. Bra tiltak, Fredrikstad!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, janbM4455CY
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Gratis ferger i Fredrikstad. Anbefales på det sterkeste for å få en oversikt av bebyggelsen langs Glomma helt til Gressvik.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, FlemingW_13