Flere byer burde hatt dette

Enkelt og greit. Hyppige avganger. Går innom flere steder i Fredrikstad. Flere byer burde hatt... les mer

Anmeldt 16. mai 2021
smosbak
Moss, Norge
Flott tilbud

Kommunens bedre tilbud. Flott gratis tilbud for alle innbyggere og ikke minst tilreisende. Flott... les mer

Anmeldt 9. november 2020
johannilsen
Norge

Anmeldt 15. juni 2020

Hadde fire fergeturer sist onsdag, på kryss og tvers over Ælva. Kjekt og bidrar til redusert biltrafikk. Det beste: alt var gratis. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Dette er trolig byens største suksess, byferjene. Går mellom vestsiden og østsiden av Glomma og egne ferjer som trafikkerer sentrum avFredikstad ned til Gressvik og Ålekilen.
Ferjene er gratis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Terje J
Anmeldt 7. mai 2020

Fantastisk tilbud fra kommunen.
Helt GRATIS.
Gjør at vi kan oppleve langt flere ting i en flott by.
Dette gleder oss masse.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, kimhjohansen
Anmeldt 6. mars 2020

Jeg som bor på Kråkerøy .Parkerer bilen der(vi har bom over til byen).
Kan ta ferja til Gamlebyen .sentrum eller Gressvik.Søndagsturen kan tas fra Gamlebyen ,og flott turløype opp Glommastien til Selbak.Her går det gratis ferje over til Lisleby,så kan man ta den andre siden av Glommastien ttilbake.Beste av alt,
ferja er GRATIS..

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, ElisabethE361
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

All ære til Fredrikstad kommune som tilbyr gratis transport mellom sentrum og periferi i byen. Effektive ferjer, noen elektriske, som manøvreres svært profesjonelt i (nesten) all slags vær.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, annesG2097NM