Fantastisk

Flott tilbud Fredrikstad. Dette er et bra tilbud. Gratis og greier. Dyktig kapteiner. Turen føles... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
5bj_rnars
Hønefoss, Norge
Bra tilbud

Gratis ferge til alle i Fredrikstad, punktlig og stabil, denne brukes hele tiden av innbyggere og... les mer

Anmeldt 31. juli 2022
iqs2014
Fredrikstad, Norge

2025 av 243 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Genialt og flott konsept!
Gratis ferger som farter hele tiden langs Glomma.
Skulle gjerne vært uteplasser. Kun inneplasser på båten.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 771cecilieh
Anmeldt 15. juni 2020

Hadde fire fergeturer sist onsdag, på kryss og tvers over Ælva. Kjekt og bidrar til redusert biltrafikk. Det beste: alt var gratis. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Dette er trolig byens største suksess, byferjene. Går mellom vestsiden og østsiden av Glomma og egne ferjer som trafikkerer sentrum avFredikstad ned til Gressvik og Ålekilen.
Ferjene er gratis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Terje J
Anmeldt 7. mai 2020

Fantastisk tilbud fra kommunen.
Helt GRATIS.
Gjør at vi kan oppleve langt flere ting i en flott by.
Dette gleder oss masse.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, kimhjohansen
Anmeldt 6. mars 2020

Jeg som bor på Kråkerøy .Parkerer bilen der(vi har bom over til byen).
Kan ta ferja til Gamlebyen .sentrum eller Gressvik.Søndagsturen kan tas fra Gamlebyen ,og flott turløype opp Glommastien til Selbak.Her går det gratis ferje over til Lisleby,så kan man ta den andre siden av Glommastien ttilbake.Beste av alt,
ferja er GRATIS..

Dato for opplevelse: februar 2020