Flott

Brukte fergene flere ganger. Veldig bra🤗 Anbefaler alle tilreisende å benytte seg av denne. Ta... les mer

Anmeldt 4 uker siden
D718QUmagnush
Osøyro, Norge
Fin opplevelse

Fantastisk at noe slikt er gratis.. Dette er noe å være stolt av. Fin måte å se litt av byen... les mer

Anmeldt 11. august 2021
lkatt2021

Anmeldt 13. juli 2020

Veldig grei måte å komme rundt i Fredrikstad på, gratis og effektivt kommer du deg blant annet til Gamlebyen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, NilsMa
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Genialt og flott konsept!
Gratis ferger som farter hele tiden langs Glomma.
Skulle gjerne vært uteplasser. Kun inneplasser på båten.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 771cecilieh
Anmeldt 15. juni 2020

Hadde fire fergeturer sist onsdag, på kryss og tvers over Ælva. Kjekt og bidrar til redusert biltrafikk. Det beste: alt var gratis. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Dette er trolig byens største suksess, byferjene. Går mellom vestsiden og østsiden av Glomma og egne ferjer som trafikkerer sentrum avFredikstad ned til Gressvik og Ålekilen.
Ferjene er gratis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Terje J
Anmeldt 7. mai 2020

Fantastisk tilbud fra kommunen.
Helt GRATIS.
Gjør at vi kan oppleve langt flere ting i en flott by.
Dette gleder oss masse.

Dato for opplevelse: mai 2020