“Kjempefin opplevelse!”

Mother India
Vurdert som nr. 8 av 106 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Med en gang du går inn døra er du møtt av hyggelige omgivelser. Indisk kunst pryder veggene, indisk musikk skaper stemning og hyggelige personell ønsker deg velkommen med sitt nærvær. På Mother India kan du velge mellom retter som inneholder kylling, lam, eller sjømat. Retter laget i Tandooriovn kan du også bestille. Du bestemmer styrken på retten selv. Er du forsiktig, lønner det seg å ta en mild variant, men vil du utfordre dine smaksløker, går du for sterkt eller ekstra sterkt! Hvorfor ikke prøve nan-brød, her er det også flere varianter å velge fra! Velkommen til en hyggelige indisk opplevelse!
Anmeldt 6. juli 2020

Var her med moren og søsteren min i dag, og jeg likte alt ved besøket! Maten var veldig god, de ansatte var flinke og det var alt i alt utrolig koselig! Vi kommer nok tilbake :)

Takk, natalieedvardsen

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Det var en herlig matopolevese. Veldig god mat. Høflig og hyggelige ansatter som gjør det til en flott opplevelse:)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 803larsen
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Vi har vært her mange ganger, og det er god mat her. Det er også hyggelige ansatte her. Vi kommer definitivt hit igjen:)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Selin-Alexandra
Anmeldt 29. mai 2020

Nybakte foreldre på første restaurantbesøk med en liten baby! Ble møtt og fulgt opp av en utrolig hjelpsom og oppmerksom servitør. Autentisk mat som virkelig var godt håndtverk. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 503trinep
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Var innom en søndag ettermiddag. Helt grei matopplevelse,men kan med fordel sørge for rene duker på bordet! Effektiv og grei service som kan gjøres bedre med opplysninger om maten og litt bedre oppfølging underveis.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, lovetravelling42
samrids2016, Owner på Mother India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Hvilken søndag var dette ? Om det var søndagen 16/02-2020, så har vi sann middag for 100kr den hele uke. Det fører til veldig stor trøkk og vi får ikke dekket/ byttet alle dukene med en gang. Det blir gjort på kvelden. Samtidig blir det veldig mange som skal inn og ut av restauranten for tilbudet.

Vi håper å se dere igjen og kan garantere til at du får en mye bedre opplevelse

Hjertelig Velkommen

Reisende som så på Mother India, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!