“God mat men ikke topp ”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 8 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Med en gang du går inn døra er du møtt av hyggelige omgivelser. Indisk kunst pryder veggene, indisk musikk skaper stemning og hyggelige personell ønsker deg velkommen med sitt nærvær. På Mother India kan du velge mellom retter som inneholder kylling, lam, eller sjømat. Retter laget i Tandooriovn kan du også bestille. Du bestemmer styrken på retten selv. Er du forsiktig, lønner det seg å ta en mild variant, men vil du utfordre dine smaksløker, går du for sterkt eller ekstra sterkt! Hvorfor ikke prøve nan-brød, her er det også flere varianter å velge fra! Velkommen til en hyggelige indisk opplevelse!
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der med familien. God indisk mat. Servicen var helt ok. Vi har vært på mange indiske restauranter rundtom så dette var helt ok . De serverte en liten bøtte med ris til to personer. De spurte om vi ville ha mer noe jo takket ja til. Det tok de ekstra betalt for. De spurte om vi ville ha snacks før maten, altså papadam. Vi takket ja til det, ofte er dette gratis men her tok de betalt for det også. Nan brødet var veldig godt men veldig liten. Så egentlig ett litt dyrere måltid med helt ok indisk mat. Vet ikke om vi kommer tilbake igjen utifra prisen og at maten ikke var helt på topp. Men ok å ha prøvd i hverfall. Vi satt igjen med følelsen av at her tok de betalt for alt de kunne. Selv ting som bruker å være gratis på indiske restauranter.
Nå skal det sies at vi er vant til å spise på indisk inne i Oslo og der har vi mange restauranter med veldig god indisk mat og ikke minst veldig god service.

1  Takk, MariaOslo1982

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Maten er i utgangspunktet veldig god. Og vi har vært her å spist før , men når lammet smaker Sau da er det langt fra greit . For noe av det vondeste jeg får er Sau. Og smaken mellom Sau og lam er ikke til å ta feil av ... dette ødela store deler av matopplevelsen dessverre. Men de som var med bestilte scampi og kylling og dette smakte fantastisk ..

1  Takk, johnmV7661VH
Anmeldt 6. juli 2020

Var her med moren og søsteren min i dag, og jeg likte alt ved besøket! Maten var veldig god, de ansatte var flinke og det var alt i alt utrolig koselig! Vi kommer nok tilbake :)

Takk, natalieedvardsen
Anmeldt 29. mai 2020

Nybakte foreldre på første restaurantbesøk med en liten baby! Ble møtt og fulgt opp av en utrolig hjelpsom og oppmerksom servitør. Autentisk mat som virkelig var godt håndtverk. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 503trinep
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Var innom en søndag ettermiddag. Helt grei matopplevelse,men kan med fordel sørge for rene duker på bordet! Effektiv og grei service som kan gjøres bedre med opplysninger om maten og litt bedre oppfølging underveis.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, lovetravelling42
samrids2016, Owner på Mother India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Hvilken søndag var dette ? Om det var søndagen 16/02-2020, så har vi sann middag for 100kr den hele uke. Det fører til veldig stor trøkk og vi får ikke dekket/ byttet alle dukene med en gang. Det blir gjort på kvelden. Samtidig blir det veldig mange som skal inn og ut av restauranten for tilbudet.

Vi håper å se dere igjen og kan garantere til at du får en mye bedre opplevelse

Hjertelig Velkommen

Reisende som så på Mother India, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!