“Rett og slett talentløst!”
Anmeldelse av City Bar & Spiseri

City Bar & Spiseri
Vurdert som nr. 22 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Jeg hadde sånn lyst på en saftig biff og lot meg derfor friste av indrefileten i menyen. For sikkerhets skyld spurte jeg kelneren om han kunne garantere mørheten. Da svarte han: - Den er rett og slett fantastisk! Jeg bestilte den derfor rå, slik jeg pleier. - Medium/rå, gjentok han. Så jeg måtte gjenta mitt ønske om en rå og saftig biff!
Det var kun to andre spisegjester i tillegg til meg. Likevel lot maten vente på seg.
Den svære, kalde tallerkenen lignet mer på et slags maleri - fullt av fargeklatter. Som var bittesmå biter av gulrot, løk og annet garnityr. De tre klattene med potetmos var også kalde. Og biffen? Lunken, og gjennomstekt. I beste fall medium!
Da kelneren spurte om maten smakte, beklaget han dette og bekreftet at han hadde skrevet "Rå" på bestillingen.
På vei ut passerte jeg det åpne kjøkkenet hvor kokken sto. Forsøkte da å fortelle det samme til ham, men han snakket ikke norsk. Han var totalt uenig med meg. Sa han hadde brukt steketermometer og VISSTE biffen var rå! Dessuten hadde kelneren fortalt at han hadde SETT med sine egne øyne at biffen var rå inni! Dermed basta!
Skremmende innstilling av både kokken og kelneren som var til og fra restauranten. Forsto hvorfor på lukten av røyk.
Med tanke på at dette er den nyoppussede restauranten til et av byens sentrumshoteller - som attpåtil hører hjemme hos en av landets største hotellkjeder - er det bare én ting å si: Rett og slett talentløst! Skremmende!

2  Takk, frodet192
Vinogmat, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei Frode,
Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi beklager at vi ikke nådde opp til dine forventninger.

Anmeldt 8. oktober 2018

Vi var her for første gang 4.okt. Det var vanskelig å få kontakt med servitøren. Han var lite til stede. Blåskjellene var gode men chipsen var for lite stekt. Aiolien var ikke blandet så hvitløken kom ikke frem før på slutten. Brødet vil jeg ikke nevne engang. Kommer nok ikke tilbake.

2  Takk, Inspiration451249
Vinogmat, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei,
Takk for din tilbakemelding, vi beklager at vi ikke nådde helt opp. Vi jobber daglig med å forbedre oss.

F/B Manger

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Suveren service, nydelig mat og gode, spennende drinker. Veldig koselig atmosfære og gode stoler man kan sitte lenge på! Gleder meg til neste gang.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, CecilieG74

Hei,

Takk for din tilbakemelding, så hyggelig at du koste deg og liker konseptet våres.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

F/B Manager

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat i dag. Trodde ikke det skulle være så bra her. Lenge siden jeg spiste så god mat i fredrikstad. Andebryst anbefales

Takk, TomRoarNilsen
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Vi føler oss alltid velkomne her, nydelig mat (småretter som kan kombineres) og gode drinker av servitør Astrit.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, irenenerli
sheila s, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Hei, så hyggelig å høre. Takk for at du tok deg tid til legge din anmeldelse. Velkommen til bake ved en senere anledning.

F/B Manager

Reisende som så på City Bar & Spiseri, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i City Bar & Spiseri? Del dine erfaringer!