“Topp italiensk mat.”
Anmeldelse av City Bar & Spiseri

City Bar & Spiseri
Vurdert som nr. 19 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 12. september 2020

Veldig god mat og hyggelig og kunnskapsrik betjening. Vi fikk rask servering og god oppfølging hele tiden.

Takk, jimmyols
Vinogmat, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2020

Hei, takk for tilbakemeldingen, veldig hyggelig å høre at dere var fornøyde. Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 11. september 2020

Veldig hyggelig atmosfære, god service, nydelig og spennende mat. Vi koste oss veldig og vi kommer tilbake snart.

1  Takk, FredB2057
sheilas3162, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å forbedre kvalitet og service. Vi setter pris på at dere likte atmosfæren, maten og servicen.

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Besøkte nylig denne restauranten Fikk servert flere retter og en flott gjennomgang av det italienske kjøkken . Nydelig mat og flott servering. Anbefales

Takk, 394reidars

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å forbedre kvalitet og service. Vi setter pris på at dere likte maten og servicen.

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Veldig gode italienske retter og spennende smaker. Spennende med småretter som kan deles. Anbefales.

Takk, Janooooo

Anmeldt 10. september 2020

Hyggelig sted med god service, Nydelig mat og dessert.
Setter pris på å kunne se kjøkkenet og kokkene når de tilbereder maten.
Anbefales

Takk, Johnny6358

Reisende som så på City Bar & Spiseri, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i City Bar & Spiseri? Del dine erfaringer!