“Middag”
Anmeldelse av City Bar & Spiseri

City Bar & Spiseri
Vurdert som nr. 13 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 15. september 2021

Veldig god mat og service! Litt skuffa over at kokkene hadde dratt hjem da det var tid for dessert men

Takk, halvor_583
Vinogmat, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å forbedre oss på kvalitet og service og beklager at dere ikke fikk bestilt dessert ut i de sene timene. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

4 venninner som var på Afternoon tea. Nydelig mat, drikke og service. I tillegg gav det god stemning med italiensk levende musikk. Dette gjør vi gjerne igjen! Når er neste gang?

Takk, 848meretej
sheila s, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemeldingen. Så hyggelig å høre at dere hadde det topp neste Afternoon Tea er Lørdag 16 oktober kl 13:00
Velkommen

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

God mat, når den endelig kom….etter 1 time.
Servitøren hadde glemt å legge inn matbestillingen. Da servitøren fikk etterlysning av maten (og fant ut av egen tabbe) var vedkommende ikke veldig ydmyk. Videre service på oppholdet var ikke-eksisterende.
Sjelden man som kunde blir oversett så til de grader!
Skal mye til for at jeg besøker denne restauranten igjen.

Takk, Tommy H

Hei, takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. I disse corona tider oppstår det lett karantene og denne dagen var det dessverre flere i teamet som var forhindret i å møte på jobb. Vi jobber hver dag med å forbedre oss på kvalitet og service og håper å kunne se dere ved en sener

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vi dro dit for å feire et familiemedlem. Det var bra mat og koselig lokale. Var to store selskaper der samtidig som oss så vår service var ganske treg. Men overall bra! Anbefaler pastarettene

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 377stiner
sheila s, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei,
Tusen takk for din tilbakemelding, vi jobber hver dag for å bli bedre på service. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. oktober 2020

Vi var 4 personer som besøkte stedet sist fredag og fikk en meget god opplevelse.
Ble møtt av hyggelig servitør som var kjapt på plass med meny og gjennomgang av denne.
Etter litt vurdering endte vi opp med valg av en 3-retters noe som viste seg å være et godt valg.
''Grande'' som en dele-tallerken til forrett var en fin start , hovedretten med torskefilet ''Pesce Al Forno'' smakte meget bra (kan anbefales) , som avslutning ble det en velsmakende Tiramisu ''Ma Che Bello''.
Alt i alt var det et meget hyggelig besøk hos City Bar og Spiseri etter omgjøringen , med hyggelig og flink servitør , flott mat og en veldig god atmosfære i fine lokaler.
Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, roarh991
sheila s, Leder  på City Bar & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Hei, takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss at dere liker konseptet vårt.
Velkommen ved en senere anledning

Reisende som så på City Bar & Spiseri, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i City Bar & Spiseri? Del dine erfaringer!