“Skuffelse”
Anmeldelse av Elvebredden Pizzeria

Elvebredden Pizzeria
Vurdert som nr. 46 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Bestilte en hamburger til 190 kr og fikk tidenes tørreste og smakløse gatekjøkken burgeren noensinne. Ga beskjed til servitøren at det ikke var helt det jeg hadde sett for meg til 190 kr. Hun tittet bare ned i bordet og gikk. Veldig skuffende. Bra beliggenhet men kommer ikke til å kjøpe mat her igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, christinasolbergh

Anmeldt 7. september 2020

Restaurant med en av de beste beliggenhetene i Fredrikstad. Koselig lite sted med grei mat og hyggelig betjening. Hvis jeg skal ut for en god restaurantopplevelse velger jeg et annet sted enn dette, men til en lunsj eller mat i forbifarten er det helt OK. Her kan du også stikke innom for bare noe å drikke eller dessert og kaffe.

2  Takk, Bibiana L M L
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Beste Frutti di Mare og Pizza i nærheten av brygga. Anbefales på det sterkeste.
At prisen er moderat i tillegg er et sterkt pluss

Takk, JanH1310
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service, uinteressert personal. Det er mange plasser som er bedre. Fordel med billige priser.

2  Takk, Reiseknut
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

God mat og grei service. Pastaen var over gjennomsnittet. Tiramisu til dessert var en skuffelse og må unngås, men det skal sies at vi slapp å betale for den. Meget god husets rødvin, og kjempegod Irish Coffee.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, veronicao448

Reisende som så på Elvebredden Pizzeria, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Elvebredden Pizzeria? Del dine erfaringer!