“Veldig bra beliggenhet med flott utsikt.”
Anmeldelse av Elvebredden Pizzeria

Elvebredden Pizzeria
Vurdert som nr. 46 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 8. september 2021

Hyggelig, men treg service så det er bra at det er en fin utsikt til brygge og båter. Vi spiste hamburger, breiflabb og pasta manzo. Jeg er veldig glad i pasta manzo som jeg spiser mye i Oslo, og den elsker jeg, men denne her syntes jeg var litt slapp pasta og veldig mye tomatsaus som var jeg ikke har smakt tidligere i denne retten. Greit nok besøk, men dette stedet blir neppe førstevalget neste gang vi skal spise i Fredrikstad.
Vi satte pris på gammeldagse menyer så vi slapp å finne menyen digitalt!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ingeborg56

Anmeldt 20. juli 2021

Vi besøkte elvebredden restaurant på en tirsdag ettermiddag. Beliggenheten er bra og fra utsiden ga plassen et tiltalende uttrykk. Det var halvfullt. En pizza og en kyllingsalat tok 55 minutter fra bestilling. Ingen unnskyldning. Ingen oppmerksomhet gjennom ventetiden. Når maten kom var det dårlig gatekjøkken kvalitet på den. Betjeningen var sur og grinete. En plass man bør unngå.

Takk, NorthStar782721
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Et koselig (familiedrevet?) sted med god service. Vi drakk kun drinker/vin, men hyggelig å sitte litt unna støystedene på brygga. God irish coffee, men syntetisk strawberry daquiri.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, April-Elin
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Pasta med sjømat. To blåskjell og to scampi. Resten var tørt og smått. Tok 45 min før maten kom. Ikke å anbefale

Dato for besøk: februar 2021
Takk, bentekystad
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Vi valgte Frutti de mare og pizza. Det tok lang tid. Det smakte sånn passe med pastaen, råvarene var ikke ferske. Pizzaen var bra. Dette blir ikke et sted jeg kommer tilbake til

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, groa839

Reisende som så på Elvebredden Pizzeria, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Elvebredden Pizzeria? Del dine erfaringer!