“Strålende sushi, men kjip service”
Anmeldelse av Engelsviken Matbar

Engelsviken Matbar
Vurdert som nr. 23 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Det kjipe med restaurantopplevelsen er at systemet for nettbestilling, er en hurtigmatkjede verdig. Forhåndsbetaling, og så blir du til og med gitt muligheten til å tipse. Før du har fått en dråpe. Kjipt.
Sushien derimot er raus, fantasirik og kanskje av de beste i landet. Litt store biter gjorde den tradisjonelle spisemåten litt kronglete.
En herlig kveld på brygga, der vi slapp de bråkete gjestene inne.

Takk, KingKEB

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Crispy Duck meny som Take—way for to til Kr 680 ,- med oppgitt ventetid på 30 min. Fikk maten først etter 50 min og etter etterlysning. Maten var rasket sammen og lomper iskalde. Hadde vært bedre å oppgitt at vi var glemt istedenfor å servere noe slikt.

Takk, Trrinde
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hvordan er det mulig å lage så utsøkt sushi? Så vakker, så nylaget, så gode ferske smaker, så kunstferdig, så mange detaljer det ligger masse forarbeid bak; vi var helt målløse. Den mangosaus til kunne man drukket litervis av. Nå vet jeg hvordan sushi SKAL både smake og se ut. Beliggenheten rett ved sjøen er jo en perle i seg selv, men det er jo hele Engelsviken området. Topp service også.

Takk, atiram
Anmeldt 3. april 2021

Blant de bedre sushi-opplevelsene i Norge Nydelig smak og delikat presentasjon. Og herlig med et så bra sted i vakre Engelsviken

Dato for besøk: april 2021
Takk, Elin B
Anmeldt 11. august 2020

Og de har mer enn sushi, mye mer. Dette må være en av de beste japanske restauranter i Norge. Bestill bord nå!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Molthe

Reisende som så på Engelsviken Matbar, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Engelsviken Matbar? Del dine erfaringer!