“Veldig bra”
Anmeldelse av Heim Fredrikstad

Heim Fredrikstad
Vurdert som nr. 30 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hadde et kjempehyggelig treff der med gode venner. Alle var overasket over hvor god mat de hadde. Servitøren Mona var flink og hyggelig. Alt var på stell. Selv spiste jeg lammeskank, den kan anbefales
På det sterkeste. Greie priser også. Et sted du kan få en helaften.

2  Takk, TomRoarNilsen
Carl-Martin R, Public Relations Manager på Heim Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2019

Hei! Tusen takk for hyggelig anmeldelse av oss og for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen snart på et nytt besøk hos oss. Velkommen Heim :)

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

En gastropub i et koselig, rustikk lokale ved "ælva" i Fredrikstad.
Vi ble godt tatt i mot når vi kom inn. Hyggelig servitør forklarte menyen greit.
Maten kom ganske raskt. Entrecôten var god på smak, ovnsbakte grønsaker og poteter var veldig gode. Sausen hadde skilt seg, men når vi sa i fra kom det veldig raskt en ny. Hovedretten var bra.
Desserten var de ikke like gode på.
Servitøren var veldig hyggelig, småpratene og serviceinnstilt.
Alt i alt en hyggelig opplevelse.

Takk, janegil51
Carl-Martin R, Public Relations Manager på Heim Fredrikstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg. Godt å høre at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss. Håper vi ser deg igjen snart på besøk :)

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Dette skuffet! Skal ikke klage på service, men resten var skuffende! Dyrt og maten sto heller ikke til noe mer enn midt på tre! Overraskende lite eller ingen smak! Egner seg sikkert veldig for noen øl og en snacks ved siden, men som lunsj/middag sted for familie innfridde dette ikke.

Takk, Jarl L
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Koselig sted ved kanalen. Grei service og veldig bra mat. Prisene er til å leve med. Mye godt utvalg i øl. Vi koste oss og kommer gjerne tilbake her

Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Jeg var der engang i juni, kommer nok ikke tilbake da maten tok typ 40 min og den var ikke spesielt spesiell. Ok, grei betjening.

Vi kom, fikk satt oss på ett bord for to, de kom med menyene, vi fant fort ut hva vi skulle ha. De brukte kanskje 30 min på å komme til oss for å ta bestillingene, så kom det flere kunder inn og de fikk både meny, bestille og mat før oss. Selv om vi hadde bestilt akkurat likt som de. Det var ganske dårlig.

Men alt i alt, sikkert et hyggelig sted og helt greie servitører.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 431minal

Reisende som så på Heim Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Heim Fredrikstad? Del dine erfaringer!