TripAdvisor

Anmeldelse av Heim Fredrikstad

Heim Fredrikstad
Vurdert som nr. 26 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 6. september 2019

Hyggelig sted og ta litt drikke på, enten du sitter inne eller ute. Maten er ganske så god den, men ikke uforglemmelig. Hjelpsom og imøtekommende betjening☺️

Dato for besøk: september 2019
Takk, Trine1972

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Et utrolig hyggelig sted man følers seg hjemme. Lett og ledig stemning en fredagskveld. Avslappet stemning.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lanber666
Anmeldt 9. august 2019

Gastropubmat som det skal være på en gastropub. Utrolig artige bilder og illustrasjoner på veggene inne.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, KristinJansson
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Bestilte en laksefilet og en ostekake. Hovedrett smakte godt (bortsett fra asparagus-smakte dårlig). Dessert var fantastisk- den beste ostekake jeg har smakt. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ieva R
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte burger m/søtpotetfries og bangers m/potetmos.
Søtpotet-fries var virkelig en innertier!! Her snakker vi SKIKKELIG amerikansk variant med perfekt konsistens og krydder Aiolien til å dyppe i var også en fulltreffer.
Burgeren var god, men starter du med søtpotetfries blir burgeren raskt litt kjedelig.
Bangers og mashed potatoes var godt, men ble for kjedelig og tamt ut i måltidet. Skulle gjerne hatt noe ved siden av som frisket opp retten noen hakk.
Alt i alt et koselig sted med flott beliggenhet langs elva, med flink betjening og god mat.
Plusspoeng for servering av smørpopcorn som appetizer

Dato for besøk: juli 2019
Takk, herrogfrugourmet

Reisende som så på Heim Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Heim Fredrikstad? Del dine erfaringer!