“Lønningspils med jobben. ”
Anmeldelse av Heim Fredrikstad

Heim Fredrikstad
Vurdert som nr. 32 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, svært sentralt i Fredrikstad. Rustikt, artig interiør. Mange sorter øl på fat, særlig fra Nøgne Ø. Rask og hyggelig service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, heidit657

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, god service og god mat! Den yngste i flokken har hatt flere gode opplevelser her og nå snublet alle innom. Litt overrasket over at bordreservasjon på nett viste fullbooket fikk vi likevel et bord blant flere ledige. Vi bestilte drikke og desserter. Alt smakte godt og kom raskt på bordet.

Takk, Turfamilien
Anmeldt 15. juli 2021

Måtte bestille på app, det er ganske vanlig nå. "Casual" meny. God mat. Kjøkkenet gjorde en feil mht. opplyst allergi, personalet reagerte kjapt og proft og refunderte samtidig som de leverte ny rett. Ellers også hjelpsomme. Positiv opplevelse!

Takk, Anna H
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi tok (en god del) drinker her og noen småretter. Kjempestemning, søte servitører, QR kode som gjør det raskt og enkelt, og fin beliggenhet. Drinkene var supergode, smårettene veldig gode. Kan anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, April-Elin
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte mat via foodora. Dårligere mat tror jeg aldri jeg har fått. Betalte over 500,- for noe jeg dårlig nok hadde ønsket å servere ett dyr. Men i følge foodora sin kundesupport så var det vist slik maten skulle se ut....
At noe som smaker og ser så uappetittlig ut får forlate ett kjøkken kan jeg ikke forestå.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, kristoffer S

Reisende som så på Heim Fredrikstad, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Heim Fredrikstad? Del dine erfaringer!